Przewodnik
Zagraj na mnie!

Nasze Muzeum jest w dużej części Wystawą Interaktywną. Oznacza to, że możesz korzystać ze wszystkich dostępnych gier, komputerów i konsol - do czego bardzo zachęcamy. Najłatwiej dawne gry, konsole, komputery poznać po prostu je używając!

Większość urządzeń jest bardzo prosta w obsłudze. By wystartować grę zazwyczaj należy nacisnąć przycisk oznaczony jako Start (oznaczony tak przez samego producenta lub przez nas) lub wcisnąć przycisk Fire na padzie/dżojstiku.

Automaty w Muzeum działają w trybie Free to Play - nie wrzucaj do nich monet, tylko poszukaj przycisku Start lub innego oznaczonego przez nas w ten sposób.
Jeśli w Automacie gra nie chce się uruchomić - poproś o pomoc obsługę.

Kontrolery do konsol i komputerów są wytrzymałe, ale nie niezniszczalne - prosimy więc o zachowanie wstrzemięźliwości i zbytne nie wyżywanie się na nich.

W przypadku zawieszenia się gry lub innych problemów - prosimy o wezwanie nas. Nie należy samemu włączać wyłączonego sprzętu, wpinać/wypinać kabli lub zmieniać nośnika gier.

Sega Mega Drive PnP
1998+
Sega Mega Drive
1998+
Reklamowy Stand Segi
Sega, 1990
Street Fighter II
Capcom, 1991
Indy 500
Sega, 1995
Metal Slug
1996
Arcanoid
Taito, 1986
Asteroids Deluxe
Atari, 1981
Turbo Outrun
Sega, 1989
"Famiklony"
1983 do dz
Atari 2600 / Rambo
Atari, 1977
Super Nintendo Entertanment System
Nintendo, 1990
Galaga
Namco, 1981
Commodore 64G
Commodore Business Machines, 1982
Klon Ponga NRD
1972
Amiga 600
Commodore International, 1987
Commodore 64C
Commodore Business Machines, 1982
Atari 65XE
Atari, 1985
Nintendo 64
Nintendo, 1996
Sega Mega Drive PnP
1998+
Vectrex
Smith Engineering, 1982
Sega Mega Drive II
Sega, 1988
Nintendo Entertainment System
Nintendo, 1983
PC 486/DX4 120 MHz
Składak, ~1996
Tekken
Namco, 1994
Flying Shark
Toaplan/Taito, 1987
Cadillacs and Dinosaurs
Capcom, 1993
Soulcalibur
Namco, 1998
Atari ST
Atari, 1985
Commodore 64C
Commodore Business Machines, 1982